Välkommen Till Aisope Sverige Butik

Retur & återbetalning

Retur & återbetalning

1. Om utbyte eller avbokning (Inga återbetalningar eller returer accepteras. Återbetalningar eller returer accepteras av följande skäl.)

Alla våra produkter är skräddarsydda. Kontakta oss så snart som möjligt om du vill ändra din beställning. Vi ansvarar inte för felaktig information om du inte tillhandahåller oss inom 24 timmar. Efter 24 timmar har din beställning redan lagts i produktion och kan inte längre ändras. Köpare tar alla risker när de väljer fel stil och storlek på köpet. Ingen återbetalning eller återbetalning accepteras i detta fall.
Förlorade beställningar
Om en beställning går förlorad under transport skickar vi en ersättning till dig på vår bekostnad. Du kommer att få ett spårningsnummer och det är vad vi använder för att avgöra om en beställning har gått förlorad under transport eller levererats.
Fel i den saknade adressen eller fel leveransadress
Om det finns några fel i den saknade adressen eller om du förser oss med fel leveransadress som leder till misslyckad leverans och returnerar den till oss, vänligen kontakta oss så löser vi problemet åt dig.
Utbyte (om tillämpligt, köparen står för returfrakten.)
Om du behöver byta ut det mot samma artikel, skicka ett e-postmeddelande till sales@aisope.se och skicka ditt objekt till:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ

2.Om returpolicy eller utbyte (Inga återbetalningar eller returer accepteras. Återbetalningar eller returer accepteras av följande skäl.)

Alla produkter går igenom en kvalitetskontroll innan de skickas till dig - men bara för att läsa nedan!
Om produkten stöter på ett av problemen nedan när du öppnar paketet, berätta för oss genom att ta en bild och mejla oss direkt med ditt beställningsnummer.

Den utskrivna bilden är inte tydlig.
Den utskrivna bilden är inte i mitten av skjortan.
Paketet mottogs felaktigt mot beställningen.
Skadad på grund av leverans: sönderriven, smutsig.
Beställningen är inte i rätt storlek, färg eller stil jämfört med beställningen.
Andra misstag orsakade av oss.

Om produkten du fått har något av ovanstående problem, kontakta oss via e-post eller webbplats med bilder av fel och ditt beställningsnummer. Vi kommer att återbetala eller byta ut en vara när problemet är korrekt.
Defekta, skadade, felaktigt skickade varor, du är berättigad till full återbetalning eller byte om vi skickade en defekt, skadad eller felaktigt skickad artikel. Om du tror att din vara skadades under leveransen måste du skaffa dokumentation om "Bevis på skada" från din leveransleverantör, som ska ingå i ditt returpaket.
Obs: * Returer accepteras endast när artikeln inte har använts eller tvättats och i samma skick som du fick den.
* Vi tar inget ansvar för storleken om vi gjorde det som din begäran. Vid leverans av fel storlek i jämförelse med beställningen följer vi ovanstående policy.
FRAKT
För att returnera din produkt ska du skicka din produkt till:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ

3.Om återbetalningspolicy

Din återbetalning kommer att utfärdas till samma kreditkort eller original betalningsmetod som du använde för att beställa. Eftersom återbetalningen är en återföring av din betalning (du kommer att få tillbaka pengarna om 72 timmar) kan vi bara skicka tillbaka dem på samma sätt som de mottogs. Att återföra en betalning på detta sätt är det snabbaste och säkraste sättet att få återbetalningen på väg tillbaka till dig.
Fraktkostnader återbetalas inte. Om du får en återbetalning dras kostnaden för returfrakt från din återbetalning.(Om vi skickar fel varor, kommer vi att ge dig full återbetalning.)
* Återbetalningsfrågor: Nedan följer några anledningar till att du får full återbetalning:
Duplicera beställningen, vi kommer att annullera och återbetala en åt dig (du kommer att få tillbaka pengarna om 72 timmar).
Dina artiklar har inte mottagits inom 30 dagar eller så har du fått en skadad / defekt artikel (se villkoren i RETURPOLITIK), vi kommer tidigare att lösa för ersättningsorder och du behöver inte returnera artiklar. Men om du fortfarande vill återbetala behandlar vi butikskrediten eller återbetalningen när vi har fått returvarorna från dig. Läs följande instruktioner noggrant om du behöver returnera eller återbetala din beställning

* Hur returnerar du dina varor?
Steg 1: Hur återvänder jag?
- Returer måste skickas tillbaka till oss inom 30 dagar från det datum ditt paket levereras.
- För att vara berättigad till retur måste din artikel vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Det måste också finnas i originalförpackningen, som är obrukat, inte används och inte har tvättats eller skadats på något annat sätt. Alla originalsydda eller hängande taggar måste fortfarande vara intakta.
- För att slutföra din retur behöver vi ett kvitto eller ett inköpsbevis. Du ansvarar för att betala dina egna fraktkostnader för att returnera dina varor.
Steg 2: Vår kontrollbehandling.
- När vi fått dina returvaror skickar vi ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har fått dem. Vi kommer också att meddela dig om godkännande eller avslag på din återbetalning så snabbt som möjligt. Kontrollbehandlingen tar tid att jämföra och diskutera med vår partner.
Då kommer din återbetalning att behandlas. Det tar upp 1-2 arbetsdagar att bearbeta när vi har utfärdat dem och sedan får du återbetalningspengar på 72 timmar.
- Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen. Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag. Det kan ta en stund innan din återbetalning publiceras officiellt.
- Nästa kontakta din bank. Det tar ofta lite behandlingstid innan en återbetalning bokförs. Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på sales@aisope.se

Kontakta Oss

Auktoriserad att företräda: Alex Burman
Kontorsadress: 41 Devonshire Street Ground Floor Office 1 London, W1G 7AJ, United Kingdom
E-mail: sales@aisope.se
Svarstid: om 48 timmar
Mobiltelefon: +447761980356
Sverige: +46 70 210 29 64
Tid: På engelska, Måndag - fredag, 09:00 - 18:00 (GMT+2)

Vi använder också cookies och liknande tekniker för reklam- och analysändamål. Om du navigerar på vår webbplats godkänner du behandlingen av informationen på vår webbplats. Du hittar mer information i vår Integritetspolicy.