Din kundkorg är tom.
Nej, du behöver inte. Du kan göra inköp och checka ut som gäst varje gång.
Men genom att skapa ett konto hos oss kan du beställa utan att behöva ange dina uppgifter varje gång du handlar hos oss. Du kan registrera dig direkt, eller så kan du börja handla och skapa ditt konto innan du checkar ut på kundvagnens sida.
Klicka på "Logga in / Registrera" följt av "Skapa ett konto" och fyll i dina personliga uppgifter.
Handla de föremål du vill ha och lägg till den i din kundvagn. När du är klar kan du gå vidare till din kundvagn och kolla in. Kontrollera och se till att all information är korrekt innan du bekräftar dina köp och betalningar.
Vi stöder betalningsmetod: Paypal
Tyvärr kan vi inte avbryta en beställning när den har gjorts. Detta gör att vi kan packa dina beställningar effektivt och minimera fel. Det är tillrådligt att kontrollera din beställning innan du gör den.
Ange kupongkoden i fältet "Kupongkod" och klicka på "Lägg till" på din kundvagnssida innan du fortsätter att checka ut. Observera att vi inte kan använda kupongkoden manuellt på din beställning om du har missat att skriva in den under utcheckningen. Se till att all information är korrekt innan du bekräftar ditt köp.
När du har lagt din beställning får du ett bekräftelsemail från oss för att bekräfta att dina beställningar har mottagits. Observera dock att beställningar endast kommer att skickas när din betalning har godkänts och fakturerings- och leveransadress har verifierats. Alternativt kan du kontrollera statusen för din beställning i "Mitt konto" om du är en registrerad användare.
Alla beställningar behandlas inom två arbetsdagar, exklusive helger och helgdagar.
"PostNord" leveranstid är cirka 7-15 arbetsdagar. "DHL" leveranstid är cirka 5-7 arbetsdagar.
Aisope kommer att skicka dig ett spårningsnummer via e -post, vanligtvis efter att vi har skickat din beställning kan du använda den för att kontrollera spårningsinformation om den spårningssida du känner till eller kontrollera din beställningsinformation på vår webbplats. >> Spåra din order
Tyvärr kan vi inte omdirigera beställningar när din beställning har bekräftats. Se därför till att du anger rätt leveransadress.
Vi ber om ursäkt för att du skickat en ofullständig beställning. Kontakta vårt kundtjänstteam så kontaktar vi dig så snart vi kan.
Vi ber om ursäkt om du har fått ett defekt objekt från oss. Kontakta vårt kundtjänstteam med en ögonblicksbild av produkten så återkommer vi till dig så snart vi kan.
Vi ber om ursäkt för att du skickat fel artikel. Kontakta vårt kundtjänstteam så kontaktar vi dig så snart vi kan.
Vänligen skicka ett e-postmeddelande till vårt kundtjänstteam om du inte har fått ditt paket efter 30 dagar så hjälper vi dig därefter
Du kan kontrollera status för ditt paket via "Spåra din beställning" på för att ta reda på varför det kan ha försenats. Alternativt kan du skicka ett e-postmeddelande till oss så hjälper vi dig
Vi använder också cookies och liknande tekniker för reklam- och analysändamål. Om du navigerar på vår webbplats godkänner du behandlingen av informationen på vår webbplats. Du hittar mer information i vår Integritetspolicy.